fredag 22. april 2011

La guttene bli med mor hjem

På VG nett leste jeg i dag at Kari Ann Volden ikke får ta med seg tvillingene til Norge fordi at det er surrogat og fordi Kari Ann er enslig forsørger.

Jeg må bare si at jeg kan ikke forstå at hun ikke kan ta med hjerteknuserne til Norge. Her har du en mor som har ett ønske og de er å få de hjem og være mor. Men på grunn av et trangsynt tungrodd system i Norge så er ikke det mulig  "fordi hun var alenemor. Bare par og homofile alenefedre kan lovlig benytte seg av surrogati i India etter det norske regelverket".
 
La henne og guttene komme hjem!!!
Tenk på en ting: her i Norge er det kvinner som har lagt seg ned med mannfolk fått unger og går trygd (Jeg vet ikke alle gjør det, men noen). Det er også de som har en haug men unger og ikke to av ungene har samme far. Disse skal Norge gå å betale på, men når det ei dame som har økonomisk og emosjonelt kapasitet til å ta seg av barna ikke skal få lov på grunn av en teit lov.
  
Jeg vet det at så snart min sønn er 18 år (bare 6 år igjen) pakker jeg kofferten og flytter fra Norge (regner med at gutsekken vil være med)...jeg skal heller ikke bli gammel i dette landet heller! hvor jeg skal flytte.. så langt har jeg ikke kommet, men det må være et land som er bedre enn dette.

(oppdatering: Norge har endret seg i saken og hun får ta de med hjem:))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar